Geschil indienen
Wanneer u ontevreden bent over uw behandeling of u hebt een klacht over uw mondzorgverlener, dan onderneemt u eerst de volgende stappen voordat u contact opneemt met Stichting Kwaliteitsinstituut Mondzorg.
- Probeer samen met uw mondzorgverlener tot een oplossing te komen
In eerste instantie bespreekt u uw klacht met uw mondzorgverlener en probeert u samen tot een oplossing te komen.
- Dien een klacht in bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van uw mondzorgverlener
Komt u er samen niet uit, dan dient u een klacht in bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van uw mondzorgverlener. Hij of zij onderzoekt uw klacht en beoordeelt deze onafhankelijk.
- Dien een geschil in bij de Stichting Kwaliteitsinstituut Mondzorg
Bent u het niet eens met de uitspraak van de onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan kunt u een geschil indienen bij de Stichting Kwaliteitsinstituut Mondzorg via info@stichting-kim.nl.